2 d’abril del 2007

Obertura

Bé... Som-hi...
Què! Plagiant de bon començament?
Tinc que escriure quelcom... Es difícil això d'escriure...
Bah, no crec. Escriure: posar lletres. Exemple: m i a igual a ma, no?
Serà el primer escrit d'aquest blog. L'obertura.
Blog? No tinc blog al diccionari. Què és?
Una manera de comunicar-se. Un quadern de bitàcola públic.
Enregistrat blog.
Es com fer el número cero d'una revista. Crear un estil, un model... Costa.
Ah!...
Voldria que fos diferent. Primer tinc que concretar de què parlo.
Tu posa el que penses, i ja està.
És complicat. Només puc posar una part del que crec. Sinó, m'enviarien al psicòleg.
Si, es veritat. Ja t'ho hi dit moltes vegades.
I si explico el que faig, unes coses no interessen i altres, no m'interessa a mi.
És clar.
Tindria que ser una traducció agradable d'un concepte o d'un fet que pugui resultar interessant o curiós.
Sobre el que passa, en general.
Si, optarem per lo senzill, per el que posen en quasi tots els blogs.
I tant que si. No et compliquis... No et tenen que pagar, oi?
No em paguen res. Pot ser que em peguin.
Fem una cosa.
Aixì m'agrada, que facis treballar els bits. Què?
Jo transcric els titulars que hi copiat avui i tu els comentes. Val?
Bona idea. Recorde'm que et tinc que pujar la memòria. Fem una proba.
El Ministre Moratinos se'n va a Cuba.
Com que en Castro no sembla disposat a jubilar-se, un quixot espanyol va a ficar el nas, en contra de l'UE i dels EE.UU. Volem ensenyar com s'inicia una democràcia, malgrat correm el risc de que ens diguin que continuar-la ho tenim com assignatura pendent. Però amb una mica de sort, col·loquem als cubans una Movistar o una Endesita.
Endesita no computat.
Accepta. Una Endesa petita. Què més tens?
Un nadador nord-americà guanya set medalles d'or.
Sí, aquí hi ha que fer una consideració. O els americans s'han tret de la màniga un hibrid home-tauró, o els demés nadadors mundials s'han dormit.
Tinc registrat que en Tarzán també va aconseguir set medalles en unes olimpíades.
Però ja fa molts anys, quan no havien ni piscines. Ara hi han moltes piscines, molts nadadors practicants i per cert, moltes subvencions.
Una espanyola ha guanyat cinc medalles a Melbourne. Dona-tauró?
Aquí no tenim quartos per fer experiments. Dona-dona. Però passa com el hoquei sobre patins. Son modalitats esportives que no estan desenvolupades a molts paísos. I d'això ens aprofitem... Però crec que els jutges es van enlluernar.
En Mas de CiU es queixa de...
Uf!, para, para, que això no és notícia. S'ha fet tard. Deixem-ho per avui. Continuarem altre dia, val?
Bé. Anomeno i deso.