11 de setembre del 2007

Concordant...

Ei, què fem? Aquí no es dona cop, eh?
Hola Bity, què hi ha?
Hi copiat una noticia en El Mundo d'avui. Mira:"EFE. BENIDORM (ALICANTE).- El portavoz del equipo de gobierno del Ayuntamiento de Benidorm (PP), Antonio Pérez, afirma que el consistorio no puede paralizar las obras de las dos torres de viviendas que se construyen en Punta Llisera, en primera línea de playa, y que la única posibilidad de detenerlas es mediante la expropiación".
Aquesta situació amb sona...
"La empresa Edificaciones Calpe SA, del Grupo Ballester, reinició las obras del complejo residencial "Gemelos 28" el pasado día 3 de septiembre, aunque esta semana finaliza el periodo de exposición pública del proyecto de expropiación, incoado por el Ministerio de Medio Ambiente (BOE 21/8/2007), para incorporarlo al dominio público marítimo terrestre."
Em recorda quelcom, però no caic...
"Pérez indicó que todas las sentencias avalan a la empresa constructora y que la única posibilidad de que no edifique las dos torres junto al mar es a través de la expropiación, que ya ha sido iniciada por Medio Ambiente y que sigue su tramitación. ...(clic per veure)"
Ah!... Com Els Muntanyans... No som els únics. Doncs si a Benidorn, que lliguen els gossos amb llonganisses, no poden, malo!
Anomeno i deso.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I el començament de la tramitació d'expropiació per part del Ministerio, no pinta res? Potser amb voluntat les coses es fan...

Anònim ha dit...

Regidors que el 1982 van fer posible la construcció actual i avui formen part de plataformes opsitores al projecte.
Ecologistes que van fer informes per poder construir i avui formen part de plataformes opositores al projecte.
Politics que abans eren ferms defensors de la construcció i avui se abstenen o se oposen.

En este mundo traidor, nada es verdad ni es mentira, todo es del color a traves del cristal con que se mira.