27 de maig del 2007

Aigua / 2

Ei, cap!... Jordi!
Què t'agafa?
Hi escanejat uns comentaris sobre l'aigua, en els diaris d'avui.
I que diuen?
En un comunicat de premsa, la regidoria d'Obres Públiques, explica el per què es va intentar la concessió del servei a la nova companyia tres dies abans dels comicis. Resulta que fins després del 16 de juny no es podrà constituir el nou consistori i iniciar la nova legislatura, data en que les empreses que es van presentar al concurs ja podien haver retirat les ofertes, que compleixen als tres mesos, o sigui el 8 de juny.
Doncs ho podien haver dit abans, i ens haguessin estalviat conjectures. Aleshores, resulta que es van dormir estudiant les propostes. Més de dos mesos per arribar a un acord.
Va haver-hi retard, diu, per una al·legació contra el canvi de sistema de gestió presentada particularment pel candidat de CiU.
El de les coincidències.
Sí, però resulta que els regidors actuals de CiU van recolzar el nou sistema.
Ja, però recorda que aquests senyors (un molt enfadat) ja no figuren a les noves llistes del partit i no seguirien la seva línia.
És veritat.
Bé, amb aquesta aclariment per part del govern, la seva actuació queda més comprensible. Però està clar que falta comunicació entre l'ajuntament i la gent. A veure si el nou consistori posa la pàgina web en condicions i amb informació del dia a dia, perquè els ciutadans sapiguem el que passa en el castell i no tinguem que anar-ho endevinant.
En el comunicat també explica que la nova concessió que substituiria a l'actual arrendament, seria beneficiósa i representaria un important estalvi per tothom.
Això ja ho intuíem... Ara falta que el jutjat aixequi la suspensió, que l'empresa guanyadora del concurs mantingui els preus i que CiU expliqui per què ho vol evitar.
Val. Anomeno i deso. I demà, a votar.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

El pliego de condiciones del concurso del agua es un trabajo de más de un año, en el que han participado o han sido consultadas las compañias de agua, las cuales incluyeron varios puntos.
De hecho ninguna compañia presento recurso al pliego de condiciones.
El recurso presentado al punto del pleno, es al resultado de la valoración. Resulta curioso que se presento recurso a algo que todavia no se habia aprobado

jordi pla ha dit...

Genesis: Entiendo que el recurso se presentó por defecto en la valoración, última posibilidad de la empresa de no perder el arrendamiento. Sobre este asunto del agua, espero conozcamos próximamente pelos y señales. Saludos.

Anònim ha dit...

En caso de haberse votado en el pleno el punto suspendido, la empresa perdedora podia haber presentado el mismo recurso con la misma solicitud de suspensión, y ello hubiera tenido más sentido, de momento el Juez ha dictado un auto que levanta la suspensión y además lo hace con fecha 25 de mayo (antes de las elecciones) aunque se notifica el día 30 (despues de las elecciones)la situación legal no la puedo hacer, pero si se suspendio el punto y ahora se levanta la suspensión, lo logico es que siguiera el pleno, por mis limitaciones juridicas no puedo responderme, veremos que pasa.
Es de pensar que no se participe en este comentario, quiza no interesa.

Anònim ha dit...

Jordi se que asistes a los plenos ya que te veo, te diste cuenta de una situación curiosa que se produjo hace unos dos meses.
En las votaciones sobre el cambio de sistema de cesión de la gestión del agua los regidores convergentes votaron a favor del cambio, en una votación posterior, el Sr. Mercade se desmarco y voto en contra (posteriormente se publico una carta muy curiosa) y luego volvieron a votasr los tres lo mismo.

jordi pla ha dit...

Genesis: Sí, por eso pienso que, o se enfadaron de verdad y votaron a favor del cambio, en contra de la linea del partido, o les dijeron que votaran a favor para mantener su eslogan de "nuevo estilo", nadie (casi) de antes. Ya nos enteraremos con el tiempo. Saludos.

Anònim ha dit...

El Mercade era el unico regidor que queria continuar, quiza eso marque el sentido de los votos.
Por cierto ruido de sables en CIU, el resultado electoral no ha sido satisfactorio a pesar de lo que se dice de cara a la galeria.
Le estaran haciendo la cama al farinetes?