11 de setembre del 2010

Apedaçant

-Ui! l'alcalde està molt emprenyat.
-Per què?
-El govern central primer diu una cosa i després altre i després altre i no li deixen demanar més crèdits l'any que ve.
-Aquests socialistes...
-Els tindrà que demanar enguany, per finançar les inversions de la piscina-dos, de l'escorxador i de tot el que està penjat, com l'auditori i la pista de monopatins i per el govern que vingui darrera, que pugui fer inversions, diu.
-Però l'oposició no el deixarà endeutar-se més.
-No creguis. Avui, per la seva radio, ha estat nou minuts demanat disculpes públiques a la regidora trànsfuga.
-Que dius?
-Ha dit que ell va cometre un error molt gran fent-la fora, simplement per ser trànsfuga, quan la seva feina va ser correcta.
-Però si va fer unes declaracions a la premsa dient que havia fet una mala gestió i que per culpa d'ella es tenia que disculpar. (veure diari El Punt)
-Però rectificar, encare que sigui com últim recurs, és de savis. Ha remarcat que el desastre de l'auditori és culpa d'un projecte mal fet, no de la regidora d'obres.
-Ho sigui que ja sabem de qui serà el vot número 9 autoritzant el nou endeutament.
-El que no sabem, és a canvi de què.
-De les disculpes que li ha donat, no? O hi haurà 'premi'?
-Ha dit que ens falta maduresa democràtica.
-A tots o només a l'oposició?
-També ha anunciat que del CAR, res de res. Que com que el PSC de Torredembarra va dir que el lloc proposat per l'equip de govern no li agradava, els seus homòlegs de Sanitat de Tarragona han parat el projecte.
-Que dolents. Així no hi ha manera de manar.
-Anomeno i deso.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi ha una "nova" amistad molt estranya: diuen que la trànsfuga i la misteri són inseparabables (seria més adient el dit cul i merda, però segur que s'ofendrien!) que no se separen mai...que tramaran...?

Una TRÀNSFUGA i la que ja s'ha guanyat el títol de PITJOR REGIDORA DE CULTURA DES DE LA DEMOCRÀCIA...poques coses bones tramaran...tremolem!!!

Anònim ha dit...

Había una veeeeez un circo, ta-lala-lalá...
Es vergonzoso que se tenga que recurrir a engañar a la gente y al personal para tratar de salir del atolladero. Cuando ya ni siquiera queda dignidad, es lastimoso seguir adelante. Eso sí, todos los desastres son culpa del anterior gobierno o de la oposición. Pues si con minoría no se puede governar, se coje la puerta, se dice adiós y no se hace más el ridículo.
Claro que con la situación actual, ¿qué grupo se atreve a ponerse al frente de la debacle?
Y lo peor es que en este circo no somos simplemente espectadores. Somos socios-ciudadanos que aparte de cornudos, cada uno debemos a la comunidad, de momento, 1.666 euros. Si se formaliza otro crédito de 4 millones, la hipoteca subirá 266 euros más por cabeza.
Un mundo de ilusióóóóón, ta-lala-lala-lalá.

Anònim ha dit...

Al anónimo de ,las 17,14 no tan anónimo: Parece que tienes un rencor persecutorio hacia nuestra hermosa y afable Regidora Laura. Necesitas sin lugar a dudas ayuda psiquiatrica de manera inmediata para tu higiene mental. Joana

Enric Grangel Llop ha dit...

Amigo Jordi, las cosas nunca son tan faciles, de momento la ratio de endeudamiento la tenemos cubierta, por tanto para conseguir un nuevo credito no solo hace falta que te vote alguien de la oposición, requiere un permiso especial de la Generalidad de Cataluña.
En cuanto a lo de la regidora y del teatro, a eso se le llama simplemente "tratar de salvar el culo".

Si lo del teatro es culpa del proyecto, de quien o que es la culpa de que en el proyecto del aparcamiento, si contamos tdo lo gastado nos pasamos casi el millon de euros, de quien es culpa, ya que este tema lo engendro y lo pario el excelentisimo, sin intervención del "diablo" (oposición).
A la regidora transfuga se le esta haciendo una presión de cuidado, incluyendo personas que no son regidores.

Enric Grangel Llop ha dit...

Segons uns estudis historics, el socialistes de la Torre, tambe tenen la culpa de la mort de Manolete. L'Alcalde dixit.

rafael ha dit...

Yo tambien soy culpable!.. Naci en la misma habitacion del hospital de Cordoba, que llevaron ya muerto a Manolete. Esto es real como la vida misma y no es una invencion mia; Mi padre al nacer dijo: Este sera torero, porque yo asi lo quiero. Ya con nueve añitos, le dije a mi padre...Que un huevo!!.

Querido amigo Jordi, poque te quiero, quiero pedirte si es posible para los proximos comentarios, que no utilices la palabra transfuga...bsitos tio grande!!