21 de maig del 2010

'Funambulant'

-Ei! aquest gerundi no el tinc registrat.
-És igual, m'agrada. Avui estic content.
-Per què?
-Hi sabut, gràcies al ple municipal d'ahir, per què la Laura va fer factible el canvi de govern.
-Sí?... I per què ho va fer?
-Ho va dir ben clar. La il·lusió de la seva vida era ser regidora de la Gent Gran.
-I d'Obres!
-La regidoria d'Obres se la van donar de propina. Es veu que no la volia ningú.
-I per què diu ara lo de la Gent Gran?
-Ah!... Ho va deixar caure al anunciar el seu vot a favor de l'equip de govern, en contra de la moció socialista de no separar els dos serveis mèdics, l'actual CAP i el futur CAR.
-El seu vot era important?
-I tant... hagués sigut decisiu. Tots els de l'oposició s'havien posat d'acord, cosa rara. Al conèixer la seva intenció, van plegar veles.
-El mes passat estava enfadada amb l'alcalde.
-Però ahir, va anar a prendre cafè en un descans que va demanar l'alcalde i li va venir la llum.
-Rectificar és de savis.
-I també estic content perquè, avui, l'alcalde, per la seva radio, ha reconegut que ell ja sabia des d'un principi que l'equip de govern tenia guanyada la votació en contra de la moció, però va insistir perquè volia que els demés partits reconeguessin que el seu projecte era millor.
-I a què ve la teva congratulació?
-Doncs pel seu innecessari empeny i perquè la regidora no adscrita ja tenia clar, abans dels recés, que ella votaria en contra la moció, ja que l'alcalde assegura que durant el descans no va parlar amb ella, i per tant, no té res a veure amb el cafè que va prendre, com suposen els malts pensats.
-Si tingués relació ho sabríem aviat.
-Ara el que tinc que esbrinar és què vol dir 'mentirós'.
-Tampoc ho tinc enregistrat. Anomeno i deso.

20 comentaris:

Enric Grangel Llop ha dit...

Jordi y a mi me llaman ironico, en fin, el pleno no es lo que se vio, es más bien lo que se escondio al publico presente y oyente.
Primero, la moción la oposición no teniamos claro que la ganariamos, solo pendia del voto de la transfuga.
Segundo, la transfuga nos sorprende con afirmar que votara a favor de la moción, y suelta una parrafada que dice le han mandado por el mobil, que vamos, no es un mobil, debe ser un fax, y que vota a favor por la gente mayor, para que no tenga que desplazarse.
Tercero, el alcalde hace una disertación en la que se le ve contra las cuerdas, aconsejado por la Dolors Toda pide el resceso para preparar una enmienta.
Cuarto, no existe tal enmienda, se encierra con ABG, para convencerles de que no la voten a favor y de paso le hace la ronda a la Transfuga.
Quinto, a la vista de lo que me dicen los de ABG, es preferible dejar el tema sobre la mesa y darnos quince dias para decidir.
Que cada uno saque sus conclusiones, la moción habia sido enmendada por ABG por la mañana, y PSC y ERC, aceptamos las enmiendas.
Lo del alcalde por la radio, ya es de psiquiatra, y yo me doy un par de dias para empezar a analizar todo lo sucedido.
Cuando sepa algo más no dudes que te lo cuento.

Anònim ha dit...

Se te entiende todo.
¿A quien van a votar los de la llar de jubilados en las próximas municipales?

Anònim ha dit...

És curiós que el 'qui mana aquí?' s'hagi convertit en un 'a qui em lligo per continuar manant aquí'.

jordi pla ha dit...

Grangel:
Considero que lo malo en estos 'apaños' es que una parte va con toda la buena fé y la otra con unas ideas propias muy concretas y semi-ocultas. El gobierno no quiere informar porque tiene miedo que se 'tuerzan' sus criterios incuestionables. Y más estando en minoría.
Al anónimo de las 01,14:
Claro, esa sería la intención más normal. Pero podría interprertarse en otro sentido más ambicioso.
A l'anònim de les 12,27:
En política aquestes coalicions de pa sucat amb oli se'n diuen 'acords puntuals' (hi han altres noms menys suaus). I es practiquen sovint. Es tracta d'una manera de subsistir.
Serem capaços a les pròximes eleccions d'aconseguir un govern d'unitat general i no de conveniències particulars?

Gràcies i salutacions.

Anònim ha dit...

MOCION DE CENSURA, YA.

Anònim ha dit...

Al de la moció de censura le mencionaria varios problemas para conseguirla.
Los socialistas no tienen un equipo organizado y con categoria.
No aceptarían la vuelta de la hija pródiga.
La Asociación caeria ante las 'consideraciones' de los convergentes.
No da lugar.

Anònim ha dit...

No existe una hija prodiga, con el tiempo se van sabiendo más cosas, y resulta que la transfuga antes de convencer a los socialistas, intento colocarse en el PP.
Hablando der categoria, ver quien nos gobierna es penoso, este alcalde es un mal gobernante y punto, como dice algún convergente, no gusta lo que hace ni a los suyos.

jordi pla ha dit...

Veig la moció de censura impossible.
I de governants... que voleu que us digui... Tenim el que tenim. No es pot dir allò de 'triar i remenar'. No es dóna el cas. Confiem amb el diàleg i les coalicions amb llum i taquígrafs.

Gràcies i salutacions.

Anònim ha dit...

La Pradeda deu de portar un fax, vist el mistje que li van enviar i va lligir al ple.

Anònim ha dit...

La Pradeda donará pel sac tot el que pugui al PSC, mentre estigui al grangel en ell.

Anònim ha dit...

Pero Grangel, como no vais a tener transfugues contigo en el PSC, si no hay quien te aguante, al menos la Susana y Ripoll que tampoco se aguantan son elegantes, pero no ocurre en tu caso. Seguro que si Laura se hubiese puesto en otras listas no hubiera pasado nada, y no es por defenderla.

jordi pla ha dit...

A veure, anònims de les 11,27 i de 13,28 (o ets el mateix), esteu (estàs) boig per la Laura, perquè veig que somieu (somies) amb ella.
Primer, els telèfons d'avui dia poden fer-ho tot i poden rebre la bíblia sencera. Però... li van enviar? O va fer veure que algú li va enviar? o s'ho va posar ella mateixa per recordar-ho? És igual. No crec que tingui gaire importància.
Segon, en política es tracta de servir al poble. Per un costat som humans i ens equivoquem. Per altre costat, es té que anar a buscar el bé de la gent fent lo que trii la majoria dels seus representants, i per tant, les consideracions personals no tindrien que comptar quan s'està treballant pel altres. Pradeda i Grangel ara estaran barallats, però saben parlar i donar i acceptar raons, quan l'ocasió ho requereixi. Al menys així crec tindria que ser.
Al anónimo de las 16,29, espero que te conteste el interesado.

Salutacions i gràcies.

Enric Grangel Llop ha dit...

Al anonimo que me menciona relacionandome con la actuación de la Sra. Pradeda en la epoca que pertenecia al PSC, solo decirte que no tengo ninguna relación con lo que le sucedio, y si bien fui testigo de alguna conversación, en la que tambien estaban regidores de otros partidos (GIT-ERC), esta señora pidio 18.000 € al mes para poder estar en el Ayuntamiento y exigio que se le diera la concejalia de Obras y Servicios para seguir en el PSC.
Como vas a quitar una concejalia a ERC para darsela a esa señora, y además quieres mantener el equipo de gobierno, repito que personalmente no tengo nada contra ella, pero mi opinión al respecto es que cuando uno es concejal por un partido, no deebe mantener el acta si sale del partido, pero claro, esa es mi opinión y nada más.
En cuanto a lo de ser elegante con ella, es una cuestión muy personal, trato correcto y punto, además es el unico caso de transfuguismo en Torredembrra y no tiene nada que ver con mi trato, ya que cuando estaba en el PSC, recibio el mismo trato que todos, incluso por su desconocimiento del Ayuntamiento, se le ayudo en todo lo que se pudo.
Y solo dire que hasta aqui puedo leer,

Anònim ha dit...

Grangel que lo que dices de Laura Pradeda, no cuela, que a nosotros nunca nos ha pedido ni un céntimo, es más en más de una ocasión a pedido publicamente renunciar a su salario de concejal. A ver si va resultar que eres más mentiroso que el Pinocho que tu dibujas y la culpa que sea transfuga va a ser tuya.

Salut

Anònim ha dit...

Grangel, pero lo que dices de Laura no cuadra, es algo que debes sacar fuera de contexto a lo mejor¿porque como va a pedir 18000 euros para ella? ¿debía de ser para sus regidorias que eran las más pobretonas?, lo tuyo es justificaros porque tenéis una no adscrita, pero como no cambiéis de forma de hacer las cosas y tratar a las personas, en el próximo mandato tendréis más de una. Ejercer el compañerismo dentro de unas listas es imprescindible y no intento ni defender ni justificar a nadie, el tema es asunto vuestro.

Enric Grangel Llop ha dit...

Cuando escribo lo que escribo es por que hay testigos de lo que digo, en caso contrario callaria.
Al anonimo que dice que a "ellos no les ha pedido dinero por ir al Ayuntamiento", no se a quien se refiere con ese ellos.
El compañerismo es otra cosa, y el futuro será el que será, y con muchisimas posibilidades de que no haya otra transfuga.

jordi pla ha dit...

Grangel, T'empaiten per tots els blogs! No et deixen en pau. Salutacions.

Anònim ha dit...

Grangel cada vez que abres la boca es para cagarla, y luego se quejan de las moscas en el pueblo!

Anònim ha dit...

Grangel mientes más que hablas.

jordi pla ha dit...

Al dos últims anònims:
Si m'ho diguessiu a mi, no us contestaria, però com titular del blog, us suggereixo que a part de donar la vostra opinió, faltant a la gent, expliquessiu el per què. O es tracta únicament d'insultar?